fedeliiah

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Fedelia M. Nesi - 17 januari 2012 18:40

Hej!

Har precis ätit klart maten. Idag i skolan åkte halva gruppen till Enskede idrottshall för att

spela squash. Haha det var verkligen jätte roligt!   

För er som fortfarande inte vet vad det är kan jag berätta att man har ett "tennisracket"

som man kastar med en boll mot en vägg o sen så ska en annan person "ta emot kastet" och sen kasta tbx men man måste

alltså alltis nudda väggen, hahah krånglig förklaring?   


Efter skolan åkte jag hem till Singo o såå.

Jaja ha det gött alla gö'ungar   

Av Fedelia M. Nesi - 17 januari 2012 07:14

Hej hej bloggen!

Har precis fixat mig. Idag ska vi i skolan spela Squash, fråga mig inte vad det är för jag har ingen arning   

Asså är verkligen ledsen att ni bara fått massa tråkiga "dag - inlägg" men

jag har lite bloggtorka just nue... Är det något speciellt

ni vill att jag ska ta upp?

Jaja ni får ha en very nice Tisdag   Kmr säkert berätta hur det var att spela squash sen   

 

  

Sry för sned bild. På denna bild hade jag o Singo precis träffat The Moniker på medis   

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards