fedeliiah

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Fedelia M. Nesi - 23 januari 2012 19:34

Tjeena!

Just nu känner jag mig bara rent lycklig. En sån himla skön känsla asså! Jag och pappa har jobbat med matten

och allt känns mkt bättre nu. Jag känner mig verkligen mkt säkrare inför NP (nationella proven, i matte)

plus att jag och Signe förmodligen ska börja på teater på Måndag!   


En annan rolig sak som hände var att Ollie gick hem till mig en snabbis för att öppna sin present som jag råkade

glömma på festen och när vi satt och åt mellis hörde vi en röst som sa:

Hej

Haha det visade sig att Pauo hade stått bakom dörren, öppnat brevinkastet och tjuv lyssnat på oss!

Haha hur skön får man va??


Dagens outfit

 

     

~ Jeans/tights - H&M

~ Svart tajt kjol - KappAhl

~ svart linne H&M

~ Korall färgat linne (ollie) - ?

Av Fedelia M. Nesi - 23 januari 2012 07:26

   


Ledsen Freja för den bigga härmningen men det var såå snyggt så jag vart tvungen ;P

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards