fedeliiah

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Fedelia M. Nesi - 20 januari 2012 19:19

Hej hej!

Sitter just nu i Olivias soffa och lyssnar på musik och planerar vad vi ska ha för smink till imorrn.

Har tvättat Ollies hår och hon har även målat mina naglar, längtar verkligen tills imorrn kmr bli nice!


Har också vart på bowling och det var verkligen jättekul!  

Men strax ska vi ha mys med film och snacks!

Puzz puzz

     


Bild på dem snygga brudarna! ;)

Av Fedelia M. Nesi - 20 januari 2012 11:45

                          


                                                  

           

                                                  6:års                                          6:an

                                                                    


Skillnad? Klicka på bilderna för att dem ska bli större :)


Av Fedelia M. Nesi - 20 januari 2012 07:42

Idag är jag taggad till tusen! Natalie fyller år idag, grattis! Efter skolan ska tjejorna åka och bowla och även fira Natalie. Sen direkt efter dt följer jag med Olivia och sover dära :D På lördag ska jag träffa Signe.H och vi ska kolla på nån teater grej. När dt är klart hämtar jag mina party grejjer hemma och åker till Olivia igen för att hjälpa henne med förberedelser till festen!Men nu måste jag dra till skolan, BYE!

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards