fedeliiah

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fedelia M. Nesi - 25 oktober 2012 14:41

Hello!

Slutade skolan klockan halv två ist för 3 så det var ju väldigt nice!   

Såfort jag kom hem hoppade jag in i duschen och tvättade mitt smutsiga hår och efter det smörjde jag in mig o satte på mig mjukisar, myys♥ Håller på o göra lite mellis nu och ska äta det framför Real Housewives of Washington DC.

Puss


   

Av Fedelia M. Nesi - 24 oktober 2012 18:55

Hejhej!
Onsdag kväll idag då, det närmar sig höstlovet   Orkar inte prata om vad som hände i skolan idag men det var väl det vanliga. Efter skolan stack jag hem till Signe där var vi en snabbis innan vi stack till Gulagången i slussen där Signe tog massa coola bilder på mig, kanske att de hamnar uppe i bloggen..

Torsdag imorgon, vem vet kanske något spektakulärt händer något som kanske kan rädda moi från det trista och deprimerande liv jag håller på att hamna i.. Aja nog om det! Vi hörs och ses♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 24 oktober 2012 07:40

Hej och godmorgon allihopa!

Onsdag och jag känner mig ganska pigg så det känns toppen! Idag är det en ganska kort skoldag men könner att jag har lite o göra så jag kommer vara kvar på "lyxtimmen" som det heter och försöka bli klar med det mesta iaf. Om bara två dagar är hela veckan och projektet slut! Under höstlovet kommer vi att fira Liam, han och jag kommer också att bo hos farmor o farfar och sista helgen blir det halloween fest!


Men jag hoppas att ni alla får en bra Onsdag! Kommer troligtvis att visa er min outfit senare!

Puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 22 oktober 2012 21:36

Hello!
Hemma hos Signe nu och vi har precis kommit ur bastun. Nu har vi satt på oss mjukisar och ska plugga lite, hörs <3

Av Fedelia M. Nesi - 21 oktober 2012 20:59

Halloj!
Har gjort min vanliga springrunda och efter det tvättat håret och smörjt in mig så nu ligger jag i sängen med ett äpple o sKa kolla på Partaj. Imorgon är det teater o efter det sover jag över hos Signe! Får passa på o träffa henne eftersom hon reser bort till Thailand sen...
Puss

Av Fedelia M. Nesi - 21 oktober 2012 14:16


Av Fedelia M. Nesi - 21 oktober 2012 13:34

Hej lovers!

Fixade mig fort som tusan för jag halkade efter lite i schemat, men nu har jag en liten stund över så tänkte blogga! Imorse var jag sjukt seg och låg i sängen och blandade det med att titta på film och sova. Men sen bestämde jag mig för att hitta på något, så om ca 20 minuter möter jag upp Signe och så tar vi en fika och jaa, bara snackar. Ska nog pröva vanlijlatte för första gången också!   

Haha, yees men vi hörs!♥♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 20 oktober 2012 17:26

  Hej på er!

Lördag idag men rikitgt trist väder! Har inte alls gjort så väldigt mycket idag, men gick iaf ut två gånger vilket kändes super skönt för jag hatar att bara sitta inne hela dagen och ruttna, men oftast är jag för lat för att göra något men ibland (som idag) tog jag mig själv i kragen och gick ut även fast jag inte hade någon lust över huvudtaget men när man är hemma sen så känns det så sjukt skönt! Känner ni igen er?

Inga planer för imorgon heller, men antingen dyker det upp något elr så tar jag det bara lungt, laddar om batterierna osv  Nästa vecka är ju också den sista veckan innan höstlovet och det är gryymt  

Ha det bäst!

 

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards