fedeliiah

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fedelia M. Nesi - 12 oktober 2012 19:05

Hejhej!

Sitter just nu och dricker den gooda Aloe Vera drycken♥ Tänkte bara göra ett snabbt videoinlägg och berätta helgens planer:

Idag: Mysa med Liam

Lördag: Liam har kalas, klockan halv fem kommer Natalie och så ska vi fixa oss och klockan sex börjar Pauos fest där vi ska äta pizza o ha askul - outfit kmr senare. Klockan 11 när festen slutat sover Signe över hos mig.

Söndag: Signe är hos mig och sen kommer mammas slät hit o så firar vi Liam.


Haha jaa så det blir mycket kalas i helgen puss♥

Av Fedelia M. Nesi - 12 oktober 2012 07:34

Hej!

Just nu snackar jag i tele med Signe♥ Idag är det fredag vilket känns såå jäkla skönt!

Så idag blir det bara mys med familjen osv men när jag kommer hem från skolan idag hade jag tänkt berätta om helgens och kanske veckans planer?

Jepp håll utkik, puss♥♥


Av Fedelia M. Nesi - 10 oktober 2012 18:44

Hej på er♥

Nu är jag mätt och belåten. Eftersom Liam fyller år idag får han välja mat och det blev tacos  

Han fick också välja efterrätt och då valde han våfflor så vi får väl se om jag orkar haha! Men yolo för tusan   Haha jepp torsdag imorrn då vilket betyder att det nästan är fredag vilket är AWSOME.

Berättar helgens planer i detalj lite senare, hörs♥♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 10 oktober 2012 07:37

Hej på er♥

Jag sitter just nu framför datorn och kämpar för att hålla mig uppe.. Mamma väckte mig halv 7 och sen sjöng vi alla för Liam som fyller 8 år idag!!   Nu på morgonen fick han två mentos paket, av mig   och typ tre skylanders av mamma o pappa. Ikväll blir det mer firande och presentöppning.

Pussss

Av Fedelia M. Nesi - 9 oktober 2012 18:58

Hej allihopa!

Just nu är jag riktigt riktigt trött. Efter skolan stack jag hem till Olivia en snabbis och sen stack vi till stan, jag köpte ett halsband till mig och två mentos som Liam kommer få imorrn då han fyller år, haha  Nu har jag ätit middag och sen ska jag träna lite spanska och klockan 9 är det Svenska hollywood fruar   

Halsbandet jag köpte:

  

Av Fedelia M. Nesi - 9 oktober 2012 07:29

Godmorgon på er♥

Hade en bloggledig dag igår men nu är jag tillbaka med samma tempo som vanligt   

Igår hände inget speciellt förutom det att jag var på teater med Signe.

Idag efter skolan ska jag och Olivia åka in till stan och göra en grej.. Jag ska även köpa en grej till mig och en present till Liam eftersom han fyller år imorrn   


Är så himla trött på typ allt just nu, det är sjukt mörkt hela dagarna speciellt på morgonen åhh orkar inteeee.

Aja puss puss

 

Av Fedelia M. Nesi - 7 oktober 2012 15:12

 

Av Fedelia M. Nesi - 6 oktober 2012 15:29

Hejhej!
Var ju på promenad med familjen och sen gick jag och la mig för jag hade ont i huvudet, vaknade för en stund sen och känner mig mycket bättre!   

Lyssnar lite på musik nu och bara chillar. Är såå himla glad att det är lördag idag och jaa allt känns bara bra just nu   

Hade somsagt en jättebra kväll och dag igår med kära Signe och har nog aldrig vart så trött som jag var då haha!

Jepp men ska ta och träna lite matte eftersom jag har prov på torsdag, pusssss♥

 

Dagens outfit igår♥


Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards