fedeliiah

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fedelia M. Nesi - 18 oktober 2012 18:49

Hello!

Har precis kommit ut ur duschen och gjort mig fresch  Skolan idag gick grymt fort vilket va nice!

Åkte hem efter skolan och tog det bara lungt och sen åkte jag till medis, mötte upp Pauo o så var vi på värsta spökvandringen i biblan. Asså det kanske låter fånigt men den var verkligen skitcool och jag blev grymt rädd speciellt en gång   HAHA! Jepp men sjukt nöjd över att jag gick dit iaf!

Nu kommer det väl inte hända så mkt, väntar på att pappa och Liam kommer hem med wook.

Imorgon är det den 19 oktober vilket betyder att min bästa vän Pauo fyller år!! Grattis i förskott gumman♥

Jaa men vi hörs, puss♥

 


Av Fedelia M. Nesi - 17 oktober 2012 13:30

Hej på er alla♥

Är just nu hemma med Signe. Lite senare ska vi och några andra vara med på en flashmob. Om ni vill va med kom till medis klockan 16:30 på röda trappan eller 16:45 vi björnsträdgård, syns vi där?


 

Av Fedelia M. Nesi - 16 oktober 2012 07:38

Godmorgon på er!

Idag vaknade jag till ett lite bättre humör än igår, hehe   Skoldagen igår gick väldigt snabbt iaf och efter skolan var det ju bestämt att jag skulle hem till Signe men tyvärr blev det inte så men vi löste det och satte oss på Wayne's cofee och snackade massor, myys♥

Jepp idag efter skolan ska jag hem och plugga klart allt jag har för nu på onsdag och torsdag har jag lite grejer inplanerade, men mer om det sen!   

Ha en bra dag allihopa, KISSES♥

 



Av Fedelia M. Nesi - 15 oktober 2012 18:42

Kofta (signes) - Hollister
Linne - H&M
Halsband - Lindex
Jeans -cheap monday

Av Fedelia M. Nesi - 15 oktober 2012 07:28

Hello!

Ångest känslan när man måste gå upp utan sin vilja är lika stark som alltid..   

Idag är det måndag men ingen teater. Jepp men jag och Signe ska träffas endå och jag ska för första gången hem till hennes mammas nya hus!

Skola idag också...............orkaar inteeeee   Jaa som ni hörär jag på ett rikitgt taggat humör, haha.

Men vi hörs väl senare antar jag, puss♥

Haha jag för två år sen på Öland!


Av Fedelia M. Nesi - 14 oktober 2012 18:16

Idag gjorde jag middagen det blev såklart omelett, haha det enda jag kan göra typ   

Om ett tag ska jag och pappa ut och springa och sen ska jag bara mysa ínnan jag gör mig redo för en ny vecka, puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 14 oktober 2012 13:26

Hej allihopa!

Hoppas ni har haft en lika bra lördag som jag. Visade ju min outfit men det var en väldigt dålig bild eftersom jag och Natalie var ganska stressade just då   Haha jaa men vi har tagit massa bilder med Signes kamera och så fort jag får tag på dem kommer det både ordentliga bilder på outfiten men också massa andra bilder. När festen var över mötte jag och Signe upp pappa och så gick vi hem. Efter det låg jag och Signe i sängen/soffan och bara snackade och hade det mysigt innan vi somnade.

Idag har vi inte heller gjort så mkt, hon  stack precis och ganska snart kommer det att komma lite gäster som ska fira Liam.


Byeee♥



Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards