fedeliiah

Alla inlägg under november 2012

Av Fedelia M. Nesi - 23 november 2012 20:05

Av Fedelia M. Nesi - 23 november 2012 17:45

Nu har jag pluggat ganska ordentligt och är väldigt stolt! Japp som ni hör satt jag på en fredag efter skolan och pluggade hemma men jaa det har blivit mycket plugg den här veckan, verkligen.

Men nu ska jag iaf unna mig själv lite vila med några avsnitt av Pretty little liars!

Ha en braa fredag♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 22 november 2012 20:24

Hello!

Nu har jag suttit en stund med matten och det känns bra, jag kom långt och jag förstod det mesta så det känns toppen!   Efter skolan stack jag och Signe till Tc, haha men inte utan besvär......  

Japp hängde med Signe och Emelie mest på Media Mark där vi, jaa lyssnade på musik i de grymma högtalarna som fanns där!


Jao imorgon är det fredag vilket är GRYMT skönt!! På lördag blir det laserdome med the girls, asnice PUSS♥♥


    

Av Fedelia M. Nesi - 22 november 2012 07:32

Godmorgon!
Torsdag och skola idag inte taggad! Men ska se till att jobba ordentligt och sen efter skolan drar jag, Signe och Emelie till Tc och hänger där. Det är mörkt som tusan just nu och man kan tro att det är typ kväll/natt just nu fast det är morogn! Sjukt! Aja puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 20 november 2012 17:14

   

Jeans - Gina

Linne - Gina

Kofta - H&M

Klocka - Ur&Pen

Fotograf - Alena♥

Av Fedelia M. Nesi - 20 november 2012 07:31

Tjena!

Förlåt för att jag inte uppdaterade något igår men jag råkade zooma ut skärmen till max så man såg INGENTING haha men nu lyckades jag faktiskt fixa det   

Igår åt jag middag på McDonalds med Signe och jag tog en sallad med grillad kyckling, såå gott!

Idag efter skolan ska jag plugga som tusan och pappa kommer också att hjälpa mig med matten eftersom den har jag problem i..!   


Puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 18 november 2012 13:54

Hej på er!

Söndag idag och jag har bara legat i soffan/sängen och kollat på film. Idag blir det verkligen en mysdag och det ska bli såå skönt! Har iaf förflyttat mig från TV:n till datorn nu och äter choklad och dricker AloeVera, Puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 17 november 2012 20:41

Hej sitter på t-banan påväg hem. Filmen var sjukt bra och rolig tipsar verkligen! Är såå sjukt trött just nu men vi hörs puss<3

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards