fedeliiah

Alla inlägg under november 2012

Av Fedelia M. Nesi - 17 november 2012 16:06

Jepp har precis fixat mig och om ca en halvtimme ska jag börja gå mot tuben och möter upp bästis♥♥

Ni får också ha en toppen kväll puss♥♥

 

Jag just nu

Av Fedelia M. Nesi - 17 november 2012 14:39

Hej!

Kom ganska precis ut ur duschen, tvättade håret hade ansiktscrub och smörjde in mig så nu känns det bra!   Dagen igår med Pauo var jätterolig och jättemysigt!♥ Ikväll blir det natchos och bio med Olivia och hennes familj det ska bli jätteskoj! Vi ska se filmen Möhippan så vi får hoppas att den är rolig och bra!!


Av Fedelia M. Nesi - 15 november 2012 19:42

Ciao!

Sitter just nu i mitt rum och lyssnar på musik och bara chillar. Har jobbat en del spanska och en del matte innan så det känns ganska bra faktiskt  

Har faktsikt också börjat lite på min önskelista till julen och om ni vill se den så ni kanske får lite inspiration är det bara att kommentera!


Imorgon är det fredag, skitnice! Ska sova hos Pauo då och vi ska äta pizza och bara mysa dundernice!

Några egopics på mig från idag, Puss♥

       

Av Fedelia M. Nesi - 15 november 2012 18:10

Kofta - Hollister
Linne - Monki
Jeans - Ginatricot

Av Fedelia M. Nesi - 14 november 2012 17:09

Före:

   

Efter:

       

Vad tycker ni? Jag är iaf super nöjd och det var ganska mycket som rök men det behövdes för det var såå slitet! Puss♥

Av Fedelia M. Nesi - 14 november 2012 07:45

Hej på er!

Idag slutar skolan runt 1 men kommer stanna kvar för det finns en film som kommer visas upp som jag verkligen vill se slutet av! Sen blir det av mot frissan då mitt slitna hår ska klippas bort, såå skönt!

Igår var jag också en stund med Natalie och det var också då jag beställde klipptid, skönt att jag fick en så snabb tid!!

Jaa men annars är det väl inget speciellt, lägger kanske upp outfit bild lite senare idag, puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 13 november 2012 07:26

Hallå!

Jahapp då är det tisdag, ååh vill bara att det ska bli iaf fredag! Aja idag har jag inga speciella planer förutom att efter skolan ska jag beställa en tid hos frisören. Skulle egentligen ha gjort det igår men fick veta att det tydligen var stängt på måndagar så jag får göra det idag istället   

Ååh det ska bli skönt att få bort med det risiga, även om jag inte kommer klippa såå himla långt och det kommer nog inte synas så jättemycket så kommer det kännas sjukt skönt!


Aja! Ni får ha det kanon så hörs vi sen, puss♥


Av Fedelia M. Nesi - 11 november 2012 17:42

Hello!

Idag har jag spenderat dagen mest med min mamma. Hon, jag och Liam lämnade först Liam på ett kalas, sen efter det luchade vi på ett café och sen har vi gått runt i affärer typ. Va jättemysigt!♥

Nu har jag precis ätit pizza och snart ska vi ta en farsdag fika och sen också kolla på Merlin.


Är väldigt nöjd med helgen! Först igår då man va finklädd och hade det jätte trevligt osv och sen idag lite mer slappare men ändå ingen degig dag, perfekt! Kraam

 


Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards