fedeliiah

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Fedelia M. Nesi - 13 mars 2013 17:57

Heej på er!

Idag har varit en ganska speciell dag eftersom jag inte gick till skolan. Klockan kvart över 9 gick jag till Katarina Norra, hälsade på regissören, filmaren och två andra tjejer som kom ifrån Barnombudsmannen.

Fick sitta på typ en bänkliknande sak och vänta en liten stund medans en annan kille fick filma först.

Ett tag efter att han var klar så var det min tur och enligt dem var det jättebra   

För er som inte vet så filmade jag en snabb scen för en "reklamfilm" om mobbning och utsatta situationer som kommer att bla finnas på barnombudmannes hemsida och så fort den videon kommer upp ska jag visa er den!


Sen efter det drog jag hem, åt lunch och har pluggat en hel del. Nu har jag precis ätit middag och strax ska mamma och pappa på bio så jag ska ta hand om Liam i några timmar och även bli några slantar rikare, haha   

Puss så länge!

 

Bild från början av 7:an


Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards