fedeliiah

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Fedelia M. Nesi - 31 mars 2013 10:28

Hej på er! Hoppas ni mår bra?

Själv mår jag sådär, vaknade upp med halsont och halsen värker fortfarande   

Jag vill verkligen inte bli sjuk nu när hela lovet strax ska börja!! Aja nu dricker jag en alvedon så får vi hoppas det snart blir bättre och inte värre. Japp, igår var jag på ännu en skådespelarkurs med inriktning Dialog. Efter det bar det av hemmot och då duschades och packades det hela dagen.

Idag ska vi strax åka iväg till Västerås då det blir påskmiddag med släkten. Sen på kvällen stannar jag och Liam kvar och sen på Måndag bär det av med bil till Östersund, herregud det blir många timmar vi ska sitta i bilen men aja det brukar gå  Jaa o sen är det väl tänkt att vi ska stanna där hela veckan. Vet inte hur bra teckning o så det kommer att vara där men jag ska försöka höra av mig så mycket som möjligt.


Men vi hörs, PUSS och GLAD PÅSK

 

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards