fedeliiah

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Fedelia M. Nesi - 27 mars 2013 17:55

Hemma från att ha varit med Moa nu. Vi gick omkring, solade och bara snackade, det var verkligen skitmyisgt♥

Vi gick också in på H&M och jag passade på att köpa:

 

Ja eftersom min sminkbortstagning kräm är slut så köpte jag den här. Inget jag kommer använda hela tiden men den räcker väl nån vecka iaf och sen köper jag en riktig. Ja men nu ska jag hoppa i duschen, hejsvejs♥

Av Fedelia M. Nesi - 27 mars 2013 14:36

  Tjenatjena!
Sitter just nu och äter lite mellis. Kom ganska precis hem ifrån spanskaprovet så nu är det gjort, känns så himla skönt!  Haha jaa men om en stund så ska jag möta upp Moa och så ska vi försöka hitta något fint ställe där solen finns o jaa bara snacka och ha det allmänt mysigt   

Dagen idag har gått så sjuukt fort, jag kan inte fatta det! En till sak som jag inte kan fatta är att jag fyller år imorgon, haha hela den här månaden har bara sprungit iväg så jag har inte ens hunnit tänka. Och efter imorgon är det påsklov!!!!

Vad ska ni göra under lovet? Pusss♥

  

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards