fedeliiah

Alla inlägg under januari 2012

Av Fedelia M. Nesi - 11 januari 2012 20:19

 

Hoppas ni gillar den, lämna gärna en kommentar. Puss!   
 

Av Fedelia M. Nesi - 11 januari 2012 19:12

Hej hej!

Idag har jag vart med Olivia och då gick vi in på Lindex och jag köpte en Nivea, body lotion:

 

 

Av Fedelia M. Nesi - 11 januari 2012 14:00

Min brorsa såklart!


 

Av Fedelia M. Nesi - 10 januari 2012 18:11

Jag har fått en ny header av denna underbara person:


besök hennes blogg nu http://singo.devote.se 

Men om det är så att ni redan börjat göra en header till mig, ta inte bort den, utan skicka den för dem är alltid bra att ha! :)

Av Fedelia M. Nesi - 10 januari 2012 16:00

Hmm... Måste nog säga denna damen. Efter allt vi har vart med om måste det nog ändå vara så


Av Fedelia M. Nesi - 9 januari 2012 17:58

Hej hej!

Idag har vart sista dagen på jullovet   

Mamma o pappa jobbade o Liam kan ju inte vara ensam hemma, så drf åkte farmor hit

från Västerås. Har egentligen inte gjort någonting men sen klockan 3 träffade jag Olivia o Signe.H

i en park o pratade  o såå.

(nu hoppas jag att framtiden blir ljusare


Har precis ätit wook o är proppmätt verkligen!!

Ska nog lägga mig i sängen o titta på min TV som nu är uppe   

Ni får en skit dålig bild på den, men det är den enda jag har att bjuda på nu, Puss


 

PS: sladden ska inte hänga där sen



Av Fedelia M. Nesi - 7 januari 2012 15:55

Hola!

Idag har jag o mamma vart med varandra och haft en liten "tjej-dag" skulle man nog kunna säga   

Vi har vart i Skärholmen och shoppat och det jag fick med mig hem var:



    

Strumpbyxor i höstens nya färger

      


Vad tycker ni?

Om det är nåt ni vill ha en bild lite närmare på, elr om ni vill se nåt på är det bara att kommentera!


//Fedelia

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards