fedeliiah

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Fedelia M. Nesi - 2 december 2012 10:08

Hej!

Jag bara måste berätta vad som hände igår! Först kom Natalie hit till mig och vi fixade oss lite osv.

Sen tog vi bussen och så var vi påväg mot dit vi skulle. När vi äntligen åkt klart den långa bussturen hittade vi ganska direkt porten men såklart kom vi inte in för det var låst. Men vi ringde ett nr och så kom det en kille och öppnade upp åt oss och vi fick gå till en tjej som kollade om vi hade anmält oss och sen så fanns det fika osv så jag och Natalie satt i en soffa och fikade och snackade. När klockan var ca 4. Ena killen som jobbade där kom sen fram till Natalie och mig och frågade om vi ville vara med och låtsas presentera ett klipp. Det ville vi såklart och vi fick också en "mamma" som också skulle vara med! Sen hade de en genomgång om hur man skulle göra osv. Efter det fick alla som hade roller gå till en kille som fixade mickar t oss och det var alltså såna mickar som kommer från örat till munnen, och jag har aldrig haft en sån förut så det var ju skitkul, hahah! Ja efter det fick vi gå in till studion där Martin Timell var och vi hälsade på hnm o han var supertrevlig! Vi fick våra platser längst fram och sen satte programmet igång. Programmet är alltså typ exakt som AFV fast på svenska!

Så vi skrattade och hade det kul! Sen var det äntligen "vårat" klipp som visades och Martin Timell frågade mig några frågor om klippet (för vi låtsades att det var mig man såg)


Allt detta var alltså en pilotinspelning vilket betyder att det bara är en test för att man ska se hur det gick till. Den 11 december ska jag, Signe och Emelie dit och då kommer det vara påriktigt och sändas men såklart kommer vi bara vara i publiken då. Men det var en jätterolig dag igår och en kul erfarenhet!! Haha hoppas ni orkar läsa allt!

Puss♥


Micken såg ut ungefär såhär om ni fattar


Ovido - Quiz & Flashcards