fedeliiah

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Fedelia M. Nesi - 24 december 2012 23:28

Nu har mormor och Thord precis gått och jaa sorligt nog är också julafton slut nu.

Är jättenöjd med dagen och har fått jättefina presenter men de visar jag imorgon. Nu ska jag ta o flytta i ordning, ta bort sminket och sen lägga mig i sängen och myysa. Puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 24 december 2012 13:59

 

Vad tycker ni? Puss♥

Av Fedelia M. Nesi - 24 december 2012 11:24

 

Av Fedelia M. Nesi - 24 december 2012 11:18

Hej och godjul på er alla!

Hoppas eran dag har börjat bra. Min började med att hela familjen kom in till mitt rum och väckte mig, såg även att det stof ett paket på skrivbordet också så tog med mig det till vardagsrummet och sen satte vi oss alla i soffan och kollade på sista avsnittet av julkallendern  

Sen öppnade jag min present och det var en apmysig och fin filt som var såå himla len och varm! Jaa den kommer jag nog bo i under resten av vintern, hehe   


Snart ska vi äta lite julgröt och sen ska jag, pappa och Liam göra våran lilla tradition och gå till nacka där det är julstämning på hög nivå. Runt  tiden kommer mormor och Thord och jaa sen börjar det man längtat efter hela året.

Vi hörs senare! Puss♥


Ovido - Quiz & Flashcards