fedeliiah

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Fedelia M. Nesi - 4 december 2012 19:37

Hej!

Kom hem lite över 7 idag för Signe bjöd mig och Olivia på bio, tack älskling♥

Haha jaa men det var lite kul för jag och Olivia gick hem till mig och letade efter en bra bio medan Signe var hos tandläkaren. Vi hittade ingen bra film på en bra tid för ett bra pris. Men tillslut hittade vi en bio som började om en halvtimme så vi skyndade oss verkligen till biografen!

Efter att vi fått biljetterna kom jag på att vi hade ju ingen arning om vad det var för film och såklart pratar de danska i den! Haha men den var textad och det var engelska med ibland också så det gick bra men haha det var sååå typiskt!

Men hade iaf jättemysigt med mina girls! Har precis varit uppe på vinden med pappa och vi tog ner mina barbie dockor som jag nu ska ta kort på och sen ska vi lägga upp det på blocket för att se om någon är intresserad såhär i juletid, vem vet den kanske blir någon annans julklapp?

Haft NO prov idag också, hoppas verkligen det gick bra! Filmen vi såg:


Ovido - Quiz & Flashcards