fedeliiah

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Fedelia M. Nesi - 5 december 2012 19:20

Hallou!

Onsdag idag och det känns   Har blivit klar med två ganska stora grejer i skolan idag så det känns skönt!

Asså vilket otroligt väder det har varit idag asså, har typ aldrig sett så mycket snö i hela mitt liv   

Efter skolan så kämpade jag, Olivia och Signe medan vi gick hem till mig, det tar ju dubbelt så lång tid när det snöar och när det är snö på vägen och jag tror att vi såg ganska roliga ut, haha!

Jepp men sen kom vi äntligen hem till mig och vi satte på oss våra onepeaces knut mitt på huvudet och så hörlurar ill det! Ja och sen körde vi våran skol grej där man ska göra ett program och prata om rymden och religioner osv. Haha jaa men det var askul och jag hoppas verkligen att slutresultatet kommer bli kanon!


Efter att Olivia och sen även Signe gått hoppade jag i duschen och tvättade håret. Nu tror jag att jag ska titta på några avsnitt av Pretty Little Liars och sen klockan nio börjar stalkers och det måste jag ju bara se!

Foto


Jag och mupparna♥

 

Ovido - Quiz & Flashcards