fedeliiah

Alla inlägg under mars 2012

Av Fedelia M. Nesi - 31 mars 2012 17:30

  '

Ska strax ta o sätta på mig en ansiktsmask så jag blir fin till imorrn då mammas släkt kmr o firar mig. Puss! ♥

 
Av Fedelia M. Nesi - 30 mars 2012 20:53

400 kr att köpa ett par svarta cheap monday  

               

Trådlösa hörlurar till TV:n

    

             chinos

    

3 vykort varav ett från Nonno o Gunsan med 500 spänn i.

Sen fick jag också ett bankkort som kmr så fort som möjligt som då också kmr vara taggat med 200 kr :D

Har ni några frågor elr så, KOMMENTERA!

Av Fedelia M. Nesi - 30 mars 2012 07:33

Hejhej!

Just nu är jag ganska, elr nä väldigt trött. Kom inte hem från konserten förnst vid halv 12 men somnade som en stock sen iaf   Konserten var 7kt bra fast jag o pappa kom ganska tidigt men jag fick träffa alla i bandet igen o vi blev bjudna på mat men jag var inte hungrig så vi väntade lite. Lite senare kom det massor med folk o så o sen började jag bli hungrig så vi gick till MC  


Efter ett tag började förbandet runt 9 tror jag o det var ett par tjejer som faktiskt var ganska bra!

Och sen efter de var det MIMIKRY!

Japp en väldigt lyckad kväll helt enkelt men strax bär det av till skolan..

PUSS!  

Av Fedelia M. Nesi - 29 mars 2012 17:29

Heeeeej!

Just nu sitter jag på pappas jobb o gör inte så mkt. Har verkligen försökt att lägga upp bilderna på vad jag fick

igår men det är nåt fel på bloggplatsen för mig  

Men i värsta fall får jag göra det på mamma o pappas dator men tror tyvärr inte att jag hinner det idag.

Jepp men ska verkligen bli skitkul senare idag!


Ha det bra ni också!

   

Av Fedelia M. Nesi - 29 mars 2012 07:27

Hejsan svejsan, 13åringen är här! :)

Jag hade tänkt att visa det jag fick nu på morgonen men jag kan inte ladda upp bilderna :/

Iaf jag har fått massor av fina grejer o en sak ska jag göra idag som jag kan berätta om redan nu,

efter skolan idag ska jag först välja tårta till på söndag då vi ska ha släktfest o sen ska jag kanske möta upp pappa på hans jobb o så ska vi antagligen äta o sen efter det ska vi på konsert med Mimikry ååh vad kul det kmr bli!

Dagens outfit kan ni också få sen ;)

Men nu måste jag fixa lite grejer innan jag tar bussen till skolan. Puss :*

 

Av Fedelia M. Nesi - 28 mars 2012 07:45

Heej!

Idag fyller jag 13! :D Typ första gången kunde jag faktiskt somna igår.. o.O

Men jag vaknade vid typ 10 i 6 men det är ändå bra för att vara jag ;) Iaf, mamma, pappa o Liam kom in och sjöng

och mamma höll í ett fat med en syltkaka på och så ett brinnande ljus i kakan så det var lite

fiffigt ;)

Jag fick ett paket nu på morgonen men sen ikväll ska vi äta sushi och då ska jag få fler presenter.

Men det jag fick nu på morgonen var ett par trådlösa hörlurar till TV:n så mamma o pappa inte störs när

jag kollar :P

Japp men det var väl allt jag hade att säga just nu men ni får ha det toppen så hörs vi sen!

puss :*

Av Fedelia M. Nesi - 27 mars 2012 17:38

Tjoo!

Har precis kommit ur duschen och smörjt in mig i bodylotion så nu känner jag mig fräsch!  

Idag i skolan har det varit helt ok fast i slutet blev det lite långtråkigt och lite jobbigt, men jag ska vara POSITIV!  

Iaf just nu gör jag inget spec, längtar bara tills imorrn hahah, men då ska det verkligen vara en chill dag

because vi ska till Rådsparken (tror jag det hette..?) och grilla hamburgare och bara ha det myys! ♥

Yees, men vi hörs säker nåt mer.


 Min nya profilbild på facebook        

Av Fedelia M. Nesi - 26 mars 2012 17:03

Hej hej!

Kom precis hem från tandläkaren. Det gick jättebra o de sa att jag hade superfina tänder  

Men det ända läskiga är att jag fick dra ut en tand!! Haha, jag var verkligen jättenervös när de sa det till mig o sen tog hon fram värsta tången och jag tänkte: Nu är det kört, men det gjorde inte så ont!

Asså ofc lite men inte mkt o jag märkte inte ens när hon hade tagit ut den  


Sen efter det fick jag en ny "tillfällig" mobil. Min är ju inne på lagning och då fick jag först låna pappas gamla som jag verkligen HATAR! Men sen så hade de i affären gett mig en låne mobbe så den har jag nu. Det är en svart Samsung en precis likadan som Alena har fast svart då  

Jaa det var allt jag hade att säga just nu, men glöm inte att jag fyller år på på Onsdag ♥ hehe... puss!

   

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards