fedeliiah

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Fedelia M. Nesi - 22 mars 2012 19:35

Heeej!

Tänkte först ta och berätta lite vad jag gjorde igår. Igår klockan 20:10 - 21:45 så var jag o pappa på Handboll.

Det var Hammarby vs Luleå (nåt sånt)

Hammarby förlora med 24 - 28 men vi vann ändå licens vilket e otroligt niice! ♥  

Iaf, idag så var det först som vanligt i skolan men sen efter lunch åkte jag + några till till BioRio där

vi såg på två filmer. Den ena handlade om streetdance o den andra om boxning och de var såå 7kt

långtråkiga och dåliga. Men sen efter det så var en av de killarna som var med i Streetdance filmen med oss o lärde oss lite danssteg o så, det var kul men ganska jobbigt o svårt!


Åkte hem sen efter det och sen gick jag till medis o simmade lite. Nu har jag precis ätit klart och vet inte vad jag ska göra. Imorrn slutar vi två och jag kmr mest se fram emot lördagen  


Förresten, dagens outfit:

      

Jeanstights - H&M

Svart "underkjol" - Kappahl

Ed hardy tröja -  Thailand

Jeans skjorta - Lindex


Puss!

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards