fedeliiah

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Fedelia M. Nesi - 4 mars 2012 14:30

Tjo

Jag har fått in önskemål om att ni vill se mina naglar. Självklart kan jag fixa det!


 

Som ni ser är det inget speciellt alls  


Har ganska precis kommit hem från en promenad till med familjen. Haha, vi vill verkligen passa på att vara ute tsms nu medan vi kan!

Liam fick en glass men jag valde hellre Twix   (hahah ofc)  

Just nu dunkar det musik ur mina högtalare på högsta och det är niiiiice!  

Men jaja, nu ska jag kolla lite kläder på nätet, puss! 










Av Fedelia M. Nesi - 4 mars 2012 12:24

Jag hade ju en liten "gåt-tävling" om vilket datum jag fyllde år.

Det var två som svarade, men den som gjorde det först var Olivia!

Klicka här elr på bilden för att komma till hennes underbara blogg  


 


Av Fedelia M. Nesi - 4 mars 2012 12:19

Nu har jag ganska precis duschat o klätt på mig. Tänkte berätta lite om dagens planer,

Kommer egentligen inte hända så mkt men ska se till att fixa lite blogg-grejor kanske titta på TV o det vanliga, men sen

klockan 5 ska jag o pappa på bandymatch i Zinken! Det är Hammarby vs Västerås. Det kommer bli jättekul

tror jag  


Men pusshej så länge

 


Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards