fedeliiah

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Fedelia M. Nesi - 26 mars 2012 17:03

Hej hej!

Kom precis hem från tandläkaren. Det gick jättebra o de sa att jag hade superfina tänder  

Men det ända läskiga är att jag fick dra ut en tand!! Haha, jag var verkligen jättenervös när de sa det till mig o sen tog hon fram värsta tången och jag tänkte: Nu är det kört, men det gjorde inte så ont!

Asså ofc lite men inte mkt o jag märkte inte ens när hon hade tagit ut den  


Sen efter det fick jag en ny "tillfällig" mobil. Min är ju inne på lagning och då fick jag först låna pappas gamla som jag verkligen HATAR! Men sen så hade de i affären gett mig en låne mobbe så den har jag nu. Det är en svart Samsung en precis likadan som Alena har fast svart då  

Jaa det var allt jag hade att säga just nu, men glöm inte att jag fyller år på på Onsdag ♥ hehe... puss!

   

Av Fedelia M. Nesi - 26 mars 2012 07:33

Godmorgon allihopa!

Idag är jag ganska redo att gå till skolan   Vet inte riktigt vad vi ska göra idag men det kmr jag

troligtvis få veta såfort jag kmr till skolan  

Iaf efter skolan ska jag, pappa o Liam till tandläkaren o checka mig, är gaanska så nervös faktiskt, det

är inte så att jag har tandläkarskräck utan jag tkr bara det är så jobbigt att inte veta om ni fattar..

Aja nu ska jag checka lite andra bloggar, men puss puss på er ♥  

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards