fedeliiah

Alla inlägg under mars 2013

Av Fedelia M. Nesi - 24 mars 2013 18:54

Heeejsan nu är jag hemma från inspelningen. Det var mycket väntan men när vi väl fick göra scenerna var det jättekul   Jag var med i ungefär 4 scener och det ska bli jättekul att se resultatet!!

Men nu sitter jag här hemma med tupperat och fettigt hår plus lite "såsmink" i ansiktet, så det måste ju ändras så att jag blir fresch och snygg till imorgon då det är skoldag. OCH SEN PÅ TORSDAG FYLLER JAG ÅR, YEEY♥

 

Yezz, så fin har man varit idag då...

Av Fedelia M. Nesi - 24 mars 2013 12:09

Hej på er!
Kom hem för ca en timme sen och har duschat och fixat naglarna. Igår var jag med Pauo och Signe.H och vi hade det jättemysig! Vi snackade massor o hade det allmänt roligt   Sen runt 6:tiden drog jag och Pauo till pizza hut där vi åt jättegod mat och hade det verkligen jättekul haha   efter det gick vi hem till Pauo och släkte alla lampor, tände massa ljus tog fram godis, chips och läsk och satte oss på golvet och spelade monopol i en timme haha! Men det var faktsikt jättemyisgt och efter det kollade vi på några filmer och sen tillslut la vi oss i sängen och somnade.


Nu har jag precis ätit mat och klätt mig i värsta fula mjukisoutfiten haha men halv 2 skjutsar pappa mig till Nacka och så ska jag spela in en grej där, så det ska verkligen bli skitkul!

Hur har eran helg varit? Kram♥

Bilder från igår:

       

Av Fedelia M. Nesi - 21 mars 2013 07:30

Hej på er!  

Var ett tag sen ni hörde från mig men det har verkligen hänt nada, har typ bara pluggat och pluggat.

Idag är det torsdag och vi ska ha NO prov, usch usch vill inte!!

Jaa haha det är det enda som jag vet kommer hända idag  På lördag ska jag hänga med lite kompisar och sen slagga hos Pauo kommer bli så himla mysigt   och sen på söndag har jag faktiskt ett till jobb att göra, jag ska nämligen spela gatubarn i en video, det ska bli grymt kul faktsikt och såklart kommer ni få se allt när det är klart.

PUSS


Av Fedelia M. Nesi - 17 mars 2013 19:40

Herregud vad trött jag är, men HEJSAN allihopa!

Idag är det en väldigt speciell dag. Jag var som ca 40 tusen till på friends arena och checkade matchen mellan ♥hammarby♥ och Sandviken. Matchen om vem som skulle vinna SM och självklart gjorde bästabästa bajen det! Asså ni som inte var där ska bara veta känslan av att ha vunnit guld, känslan att kolla på en otroligt spännande match och vara på friends arena!! Efter matchen kämpade jag och pappa och har nog aldrig varit med om större trängsel men vi kom fram iaf   vi köpte med oss mat på burger king och jaa nu är jag somsagt lycklig, men helt slut.

Imorgon startar veckan igång och skolan börjar, aja vad ska man göra?

Puss♥    

Bilder tagna av pappa

Av Fedelia M. Nesi - 14 mars 2013 18:01

Heello♥

Torsdagen är snart slut och kan inte vänta tills det blir fredag! Idag har det varit skola som vanligt och sen efter det stack jag och Signe till Emelie för att ta hand om henne haha vilket betyder, tvinga henne att kolla på Pretty Little Liars med oss och sen försökte vi också på oss att baka kladdkaka och jaa, man kan verkligen säga att den blev kladdig haha   

Yes, men snart är det middag och efter det ska pappa hjälpa mig lite med matten.


Imorgon ska jag sova hos Signe.H ska bli jättekul!

PUUS♥  

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards