fedeliiah

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fedelia M. Nesi - 28 augusti 2012 07:41

Tisdag idag då. Blir att vara i skolan till klockan 3. Sen ikväll ska antagligen jag, pappa o Liam på speedway (haha stavas det så?) och det ska bli kul!

På torsdag slutar vi vid lunch och då ska jag sova över hos Signe.H i hennes nya hus och det ska verkligen bli awsome! Nästa torsdag ska jag också möta upp Moa och så ska vi ta en fika och prata massor osv, har inte träffat henne på jättelänge så det ska bli jättekul!

Japp det var väl lite planer. Lilla jag idag då :)


 

Av Fedelia M. Nesi - 27 augusti 2012 07:45

Godmorgon!

Det är måndag och jag har hela veckan framför mig häärligt. Idag är det skola till klockan 3 och sen ska jag simma. Sista simningen för mig för nästa vecka sen så börjar teatern på måndag ist, LÄNGTAR!

Jepp ska strax pallra ut och möta Metta o så bär det av mot skolan. KISSES♥

Av Fedelia M. Nesi - 26 augusti 2012 20:46

Hej alla lovers!
Sitter just nu framför datorn och dricker kallt vatten. Har precis tagit en kalldusch (!) och det var 7kt skönt!   

Var och sprang med pappa idag också, väldigt jobbigt men vilken skillnad från förra söndagen som var första gången på väldigt länge. Japp snart ska jag krypa ner i sängen, kolla på någon deckare och under pausen på den börja läsa ur min nya bok,, söndagsmys alltså!   

Ha det bra, puss ♥♥♥

Av Fedelia M. Nesi - 26 augusti 2012 15:52

Hejhej!
Sitter i bilen påväg hem nurå. Har haft en lugn o skön helg och är nu laddad för en ny skolvecka!
Puss

Av Fedelia M. Nesi - 23 augusti 2012 17:35

Tjoo!

Sitter just nu i mjukisar och dricker vatten, myys! Väntar på att mormor ska ringa mig för jag ska intrevjua henne om en skolsak.

Skolan idag har vart ganska kul faktiskt! Även fast det inte hänt nåt speciellt direkt, men allt känns ganska bra just nu   Allt förutom det att jag antagligen inte kommer med i musikvideon..    men aja "Wath doesnt kills you makes you stronger.." right?


Puss på er ♥♥

   

Av Fedelia M. Nesi - 23 augusti 2012 17:29

Jag är såå glad och nöjd över min nya design, visst är den fin!?

Det är så mycket roligare att blogga nu och det kan jag tacka Alva för! Hon har gjort de flesta av mina designer och jag blir lika glad varje gång! Tusen tack Alva!! ♥♥♥


 

Av Fedelia M. Nesi - 22 augusti 2012 19:03

Heej!

Kom precis hem efter att först färgat ögonfransarna med mamma och sen åkte vi till medis och mötte upp mormor och Liam och så åt vi på taco bar!♥

Blev iaf sjukt nöjd med resultatet så det känns himla bra!

Puss så hörs vi!


     


Haha skitfula bilder men nu ser ni iaf ganska bra men snyggare i verkligheten!

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards