fedeliiah

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fedelia M. Nesi - 22 augusti 2012 07:36

Halloj!

Idag är det onsdag och jag ber till gud att det inte blir en lång och tröökig dag idag! Efterskolan ska jag sen möta upp mamma på hennes jobb och sen färga ögonfransarna (only). Efter det möter jag och mamma upp Liam och mormor och sen går vi och käkar någonstans!

Igår efter skolan var jag med Olivia och det var mysigt.


JUSTE! Jag har fått Alva att göra en design till mig! :D Jag vet inte när den kommer men jag lovar er, den kommer bli skitsnygg och det kommer bli fett mycket roligare att blogga då också!

Puss ♥


 

obs

Av Fedelia M. Nesi - 20 augusti 2012 20:51

Juste glömde skriva, har ni en design så skicka den på fedelia@aurog.com puss

Av Fedelia M. Nesi - 20 augusti 2012 19:59

Hejhej!
Kom precis hem efter att ha simmat. Kändes riktigt bra och skönt faktiskt!   

Skolan idag har varit lååång och tråkig, gick i skolan från halv 9 till 3 och det är man inte direkt van vid..


Snart ska jag ta o kolla upp om jag får upp designen igen blev så deppig så jag bara helt enkelt inte orkade ens tänka på det men strax blir det ett till försök.

Men det skulle vara sjukt kul om någon av er ville göra en ny design till mig!! Den som gör det kommer få en FET länk om den har en blogg annars blir det en massa fina ord ist   

Jag vill ha den här bilden och det ska stå mitt bloggnanm (fedeliiah) och texten Live the life you love - love the life you live


Av Fedelia M. Nesi - 19 augusti 2012 21:24

Hejhej!

Ligger i sängen och känner mig fräsch och tittar på deckare. En av  Mari Jungstedts böcker som går på TV och eftersom jag älskar hennes böcker är det lit kul.

Har sprungit med pappa idag också. Först var det jättevarmt och sen så började det spöregna asså jag har aldrig vart med om så mycket regn förut men enligt mig blev det bara kallt och skönt medans man svettades och sprang ;)

Efter det duschade jag och gjorde mig fräsch så nu är jag redo för en ny vecka :)

Imorgon blir det simning också, puss☻


Av Fedelia M. Nesi - 19 augusti 2012 14:56


       

Tjena!

Sitter just nu ensam hemma. Kom hem från Signe vid 12 tiden och sen dess har jag inte gjort så mycket.

Men har haft såå kul på Signes land! Vi bada och cykla massa, satt vid stranden till sent på kvällen och fick massa syner så vi blev skitskraja, haha! Sen har vi vart i skogen, gått vilse men hittade tbx tillslut! Här kommer det några bilder, puss♥


ARG

Av Fedelia M. Nesi - 17 augusti 2012 07:28

Japp, ni ser ju hur allting ser ut..! Är såååå himla irreterad och förbannad just nu, det går inte att ändra utseendet just nu så antagligen är det nåt fel, så ni får nöja er med det här tills allting är klart..  

Skola idag sen till Signes landställe vilket är typ det ända posetiva.! Aaah jag är så arg så jag knappt kan blogga, vi hörs!♥♥

Av Fedelia M. Nesi - 16 augusti 2012 14:42

HEJ!

Kom ganska precis hem ifrån en heldag på skolan. Så fort jag kom hem tog jag av mig de trånga och varma jeansen, öppnade alla fönster och gjorde två knäckebrödsmackor med ost på.

Snart är det dags för mig och ge mig av igen, ska ju på casting! Är inte så nervös just nu men det kommer nog snart ;)

I skolan idag har jag haft jättekul och skrattat en massa!


Imorgon efter skolan följer jag med Singo till hennes landställe och stannar där hela helgen!! :D LÄNGTAR!


HAHAHA för tusan vad ful jag är där.. aja kul har ja haft iaf! ♥♥♥



Av Fedelia M. Nesi - 16 augusti 2012 11:19

Hej Alena här!
Just nu sitter vi i skolan och har jätte trååk leker nån frukt grej. Och min älskling och Nattan sitter här och är fokuserade hahaha. Här får ni lite bilder så ber ja bebis att blogga sen pusss//Alena

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards