fedeliiah

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fedelia M. Nesi - 16 augusti 2012 07:41

Godmorgon!

Har precis sminkat mig och sitter nu framför datan. Idag blir det en lång dag! Men vi ska som tur var inte jobba iaf   Idag är det ju castingen som gäller också! Det ska bli riktigt spännande faktiskt!

Japp, vi hörs senare så får vi se hur det går.

Igår bokade jag också färgning av fransar och bryn så på tisdag blir det av, Puss♥♥


 


Av Fedelia M. Nesi - 15 augusti 2012 20:16

Hejhej alla!

Då är första skoldagen avklarad! Var bara där i en timme och det var jättekul faktsikt! Sen stack jag, Signe,Pauo och Natalie till Burger King (Haha standard..) Och åt lunch. Efter det stack jag, Signe och Natalie till Ung och var där fett länge och det var verkligen skitkul! Senare kom Pauo och Olivia också plus att vi träffade massa andra vi kände :)

Men sen när vi vart där i 3 timmar (!) så åkte jag hem, haha har nog aldrig varit så trött i benen!!

Men eftersom det var så himla fint väder så ville jag inte sitta inne så jag satte mig på en bänk vid vattnet och läste det var supermysigt.


Kom precis hem ifrån en promenad som hela familjen gick på. Anledningen till den promenaden var imorrn klockan 4 ska jag på casting!! Det ska bli jättespännande och jag hoppas att det blir nåt med det sen..!


Puss så hörs vi imorrn♥



Av Fedelia M. Nesi - 14 augusti 2012 09:48

Godmorgon på er alla!

Har precis fixat mig och har musiken på högsta i mina lovley högtalare ♥

Vid 11 tiden ska jag, Liam och pappa möta upp mamma och så äter vi lunch tsms, så det kommer nog bli jättemysigt!

Sen efter det tar jag och träffar Natalie en stund :)

Japp, skolan börjar imorrn, elr själva uppropet iaf, ska faktiskt bli ganska kul första dagen iaf men sen när jobbet börjar kommer jag ångra att jag sa det ;P

Ni får iaf ha det bäst, så hörs vi - Puss! ♥♥♥

 



Av Fedelia M. Nesi - 13 augusti 2012 18:33

Tjena tjena!

Hemma från Pauos landställe nu. Har haft jättekul och mysigt och det har blivit mycket skratt!!

Vi har bla badat, hoppat studsmatta och samtidigt haft en vattenslang så vi blev genomblöta, kollat skräckisar och spanat runt i skogen ;)

Tack för dagen gumman!


Annars har jag typ verkligen inte gjort någonting alls, kom hem vid 5, kollade lite på sagan om ringen med brorsan och sen blev det middag, hemmagjord wook, jättegott!

Imorrn blir det lunch med mamma och sen kanske jag ska träffa Natalie en liten stund och hänga med henne :)


Puss så länge! ♥


 



OBS

Av Fedelia M. Nesi - 12 augusti 2012 00:36

Råkade skriva fel, ska stanna på Pauos landställe tills på måndag, inte torsdag :S

Av Fedelia M. Nesi - 11 augusti 2012 23:00

Helloooo!
Hoppas ni mår bra! Igår efter konserten åkte vi till farmor o farfar och sov där. Sen nästan direkt på.morgonen åkte vi till torpet där vi packade o åt lunch innan vi åkte hem till STHLM. Så nu är jag hemma! :D
Men inte länge till för imorrn ska jag träffa Pauo o sen ska vi till hennes landställe och jag kommer stanna där tills på torsdah! Ska också imorrn, om jag kommer ihåg o kan, visa vad jag har shoppat, puss!

Av Fedelia M. Nesi - 11 augusti 2012 00:13

Har precis kommit hem och hunnit lägga mig i sängen, såå himla skönt! Konserten var jättebra men mer om det imorrn. Godnatt

Av Fedelia M. Nesi - 10 augusti 2012 18:20

Hejhej!
Tänkte köra ett litet snabbt inlägg innan jag drar iväg. Jag och familjen ska på konsert ikväll så det kommer bli jättekul!  Det är Lars Winnerbäcks konsert men det kommer även massa andra förband osv, berättar mer imorrn.

Några bilder på hur jag ser ut ikväll, puss puss ♥

   


Jeans - Gina

Bandeu - Gina

Tröja - JC

Vad tycks? Puss så länge ♥♥

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards