fedeliiah

Alla inlägg under mars 2012

Av Fedelia M. Nesi - 20 mars 2012 19:38

Hej hej allihopa!

Sitter just nu o messar med Alena♥

Och som ni märker överlevde jag NP:n   Men efter skolan så åkte jag o Ollie till T-centralen (standard..)

och jag bytte ut mitt linne mot en annan färg, nämligen marinblått och sen efter det var vi i

lite andra affärer och sen åkte vi hem till Olivia där vi åt bulle, Risifrutti och drack oboy  

Men det ända vi gjorde var typ att kolla på karatefylla.


Men nu ska jag ta o titta på Tv o myysa så vi hörs ♠


Linnet:

   

Av Fedelia M. Nesi - 20 mars 2012 07:26

Men vad tusan!

Vrf SNÖAR det????! Det är ju så himla fel! Och det är inte bara det som är himla fel, vi ska ha NP i matte idag också...

är ju RÄDD för tusan...

Bläää, sen ska jag o Ollie till T-centralen för jag ska byta ut mitt Hollister linne till en annan färg, vilken får ni se sen ;)

Men vill bara säga att jag kanske inte överlever matten idag och då får ni fira min 13 årsdag i tystnad...

Okej  jag vet inte vad jag bablar om nu, men hejdå o puss älsklingar<3

Av Fedelia M. Nesi - 19 mars 2012 16:46

Hello babes!

Just nu tittar jag på top model o dricker te  

Skolan slutade tre o då gick jag hem till Signe för jag skulle hämta lite grejer. Sen gick jag hem, men ska ju möta

upp henne sen för vi ska ju på teater  


Jaa, men har inte så mkt mer o säga, förutom att jag e f1 nervös för imorrn har vi NP i matte  

Jepp det är inte så nice men får helt enkelt göra mitt bästa.

Puss på er, det kmr kanske komma upp en dagens outfit sen om ni vill?


     

Av Fedelia M. Nesi - 18 mars 2012 14:00

Hej alla go'ingar!

Just nu känner jag att jag måste ut!! Och jag ska det, men måste vänta på att min telefon har laddat klart.

Såå just nu lyssnar jag på min Usher skiva och har tråååk :(

Nästa lördag har jag min fest o är verkligen taggad, hoppas att det blir gryymt ;D

Och sen på tisdagen efter festen fyller jag 13 år! :D

Jaja bjuder på lite bilder från i helgen:


     


Puss <3

Av Fedelia M. Nesi - 17 mars 2012 15:03

Hej hej!

Har precis kommit hem från Signe, sov över där igår. Först direkt efter skolan åkte vi till T-centralen där jag köpte ett linne på Hollister

Sen har jag i Signe dansat med höög volym, hyrt film o jaa bara haft det myys  

Pappa håller på o fixar lunch o sen efter det ska jag städa mitt rum! Puss

    

Linnet jag köpte

Av Fedelia M. Nesi - 15 mars 2012 07:38

 


Sjal - Indiska

Tröja - Cue

Armband - Glitter

Ring (ser inte så bra) - Kenza by guldfynd.      Hiss/diss?

 

Idag ska jag till skolan. Det var ju verkligen längesedan jag var där nu eftersom jag blev sjuk förra onsdagen.

Bye!

 
Av Fedelia M. Nesi - 13 mars 2012 10:11

Hej hej!

Sitter just nu på polisstationen o gör inte så mkt. För er som inte vet det så är det prao

och jag praoar hos polisen i Trosa :)

Igår var första dagen och jag fick sortera lite papper, haha. Sen åkte vi till ALBINS där jag också fick jobba ett

tag. Idag ska vi åka till Gnesta av någon anledning.

Jag kmr verkligen inte kunna blogga men jag kmr hem sent imorrn så efter det kan jag sjklart det ;)


Puss så länge <3

Av Fedelia M. Nesi - 10 mars 2012 17:30

Tjena tjena!

Har ganska precis ätit middag, det blev tacos/natchos och det var jättegott! Också det första riktigt ordentliga

jag ätit på ungefär 3 dagar.

Just nu sitter jag o smsar lite med Pauo♥ strax blire väl lördagsmyyys :)


Vill också säga GRATTIS NONNO, som fyller hela 70 år idag!


Pöss

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards