fedeliiah

Alla inlägg under mars 2012

Av Fedelia M. Nesi - 10 mars 2012 13:14

Hej hej!

Ledsen att jag inte bloggade igår, men jag mådde verkligen skitdåligt så jag orkade inte  

Iaf idag mår jag bättre! Har ingen feber, inte ont i huvudet  Fast helt frisk är jag ändå inte, är fortfarande hostig och snuvig men förhoppningsvis går det också över snart.

Idag kmr det nog inte hända så mkt ska bara försöka vila och se till att återställa mig, har ju prao på måndag och det vill man ju inte missa!

Aja ville bara säga att jag lever och mår bättre.

Puss


Förresten, tkr ni att jag ska ha en frågestund? Om jag har det vill jag liksom inte att det blir fail o ingen frågar nåt, så snälla säg vad ni tkr  

   

Av Fedelia M. Nesi - 8 mars 2012 12:55

Tjeena!

Jag har precis ätit lunch. Pappa köpte mat på MC och tog med sig till mig. Just nu ligger jag i sängen o dricker cola o tittar på Project Runway. Ganska snart ska jag troligtvis ta en dusch för att fräscha till mig lite.

Puss så länge


 

Av Fedelia M. Nesi - 8 mars 2012 10:00

Hej hej!

Skulle ju ha vart med Olivia och shoppat igår men jag fick migrän och direkt efter svenska nationella provet så åkte jag hem och tog en tablett och somnade.

När jag vaknade igen så hade jag fortfarande ont i huvudet och hade en konstig hosta och kände mig febrig.

När mamma o Liam kom hem från karaten hade jag så ont i huvudet att jag spydde en gång.

Japp det var inte så trevligt. Jag blir iaf hemma idag och skulle egentligen till tandläkaren idag men det får också bli någon annan gång.

Jepp just nu tittar jag på Stålmannen o ska fortsätta med men puss så länge!


Av Fedelia M. Nesi - 7 mars 2012 07:30

Hej hej!

Sitter just nu här på stolen, hahah visst låter det romantiskt?  

Jag är inte säker, men jag tror att idag i skolan skulle vi ha någon slags stadsvandring... Jag o Ollie ba: what?

Haha men drf har jag satt på mig mjukis kläder idag, kanske blir en outfit bild sen eller det blir troligen det

eftersom jag lovat Ollie att visa er mer outfits.


Iaf idag efter skolan åker jag o Ollie till T-centralen (hahah där är vi rätt ofta nu för tiden )

för jag ska köpa en grej som ni får se senare idag!

Men nu ska jag ta o titta på lite andra bloggar innan jag drar till skolan så puss 


     

Haha bjuder på en ganska gammal bild

Av Fedelia M. Nesi - 6 mars 2012 18:45

  



Byxor - H&M
Magtröja - Lindex
Tubhalsduk - H&M
Halsband - ?
Linne - H&M
 
Hiss/diss?
  
Av Fedelia M. Nesi - 6 mars 2012 17:14

Hej hej!

Just nu sitter jag o tittar på Project Runway och chattar lite med Olivia.

Dagen har gått väldigt fort men jag o Natalie har verkligen haft superkul!  

JUSTE! jag glömde men jag lovade ju EMIL att jag skulle göra ett inlägg till hans ära.

Här är han iaf:

 

Emil är en kille som går i min skola och som älskar att snacka om att jag har dödat lille King Wing Ranes som på nåt konstigt sätt har börjat leva igen   

Yes det var det! Jag ska kanske förresten berätta vrf han ville detta?

Jo för jag hade en liten "tävling där folk skulle gissa vad jag skulle göra på fredag. Det blev lille Emil som gissade rätt. Det jag ska göra på fredag är att, trumvirvel, JAG SKA SOVA ÖVER HOS SIGNE .H OCH DET KOMMER BARA BLI SÅÅÅ GRYMT KUL!

Japp det var vad jag hade att säga just nu, PUSS   

Av Fedelia M. Nesi - 5 mars 2012 07:29

Godmorning!

Hoppas ni är taggade för en ny skoldag! Jag är faktiskt det idag!? Sov 7kt dåligt, men ändå var jag inte så

trött när mamma väckte mig vilket är skumt men absolut inte dåligt  

Lyssnar på THERE GOES MY BABY - USHER och förbereder mig för dagen. Idag är det ju också teater

vilket ger mig lite extra energi  


Ha det bra!

/Fedelia 

Av Fedelia M. Nesi - 4 mars 2012 14:30

Tjo

Jag har fått in önskemål om att ni vill se mina naglar. Självklart kan jag fixa det!


 

Som ni ser är det inget speciellt alls  


Har ganska precis kommit hem från en promenad till med familjen. Haha, vi vill verkligen passa på att vara ute tsms nu medan vi kan!

Liam fick en glass men jag valde hellre Twix   (hahah ofc)  

Just nu dunkar det musik ur mina högtalare på högsta och det är niiiiice!  

Men jaja, nu ska jag kolla lite kläder på nätet, puss! 










Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards