fedeliiah

Alla inlägg under mars 2012

Av Fedelia M. Nesi - 4 mars 2012 12:24

Jag hade ju en liten "gåt-tävling" om vilket datum jag fyllde år.

Det var två som svarade, men den som gjorde det först var Olivia!

Klicka här elr på bilden för att komma till hennes underbara blogg  


 


Av Fedelia M. Nesi - 4 mars 2012 12:19

Nu har jag ganska precis duschat o klätt på mig. Tänkte berätta lite om dagens planer,

Kommer egentligen inte hända så mkt men ska se till att fixa lite blogg-grejor kanske titta på TV o det vanliga, men sen

klockan 5 ska jag o pappa på bandymatch i Zinken! Det är Hammarby vs Västerås. Det kommer bli jättekul

tror jag  


Men pusshej så länge

 


Av Fedelia M. Nesi - 3 mars 2012 23:53

Hej!

Jag är med o tävlar hos Juliah om att bli veckansblogg. Klicka här elr på bilden för att komma till hennes blogg så

du också kan tävla!




Av Fedelia M. Nesi - 3 mars 2012 15:27

Hej alla solstrålar!

Nu är jag alltså hemma och när jag kom in i mitt rum såg jag att mamma o pappa köpt en lampa

sóm de hängde ovanför spegeln  

   

skitdålig bild, jag vet men ni fattar nog.

Sen bestämde vi oss för att ta en promenad. Så vi åkte vi båt till hammarby sjöstad och gick i solen. Solglasögon o vårjacka var också på  

Nu har vi kommit hem o strax ska vi fika, puss på er! 

PS: IDAG ÄR DET EXAKT 25 DAGAR KVAR TILLS JAG FYLLER ÅR! VILKET DATUM BLIR DET? DEN SOM FÖSRT SVARAR RÄTT FÅR EN LÄNK! 

Av Fedelia M. Nesi - 2 mars 2012 13:35

Hej igen!

Mormor o Liam har precis gått ut på en promenad med hunden. Själv orkade jag inte följa med så

jag tänkte blogga íst :P

Igår åkte jag o mormor till Skärholmen där jag fixade mina naglar. Elr asså det var inte så att jag fixade gelénaglar,

utan man kan säga att jag "rensade" naglarna. Hon slipade dem o tog bort lite skin o så + att hon satte på

ett glittrigt nagellack. Sen kollade vi på lite saker o mormor köpte två tunikor/klänningar och ett halsband

på Indiska, jag var smakråd ofc ;)

Sen på kvällen tjänade jag 40 spänn för att jag vann på poker mot Thord 8)

Imorrn åker vi hem o sen är sportlovet typ slut :(

Vad tiden har gått fort asså! Men iaf om 27 dagar fyller jag år så det längar jag efter såklart :D


Puss på er<333

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards