fedeliiah

Alla inlägg under juni 2012

Av Fedelia M. Nesi - 18 juni 2012 17:25

Tjena tjena!

Kom precis hem från bion. Filmen var verkligen superbra och min älskade Johnny Depp var såå bra o såå rolig  

Nu ska jag inte göra nåt speciellt bara läsa elr spela DS, haha jag vet att det låter supertöntigt men jag har börjar spela det igen och det är ju verkligen skitkul!  


   

Av Fedelia M. Nesi - 18 juni 2012 10:47

HeeJ!

Sitter just nu framför datan i morgonrock och dricker te. Det blev lite ändrade planer idag, Alena och jag kunde tyvärr inte träffas, så ist ska jag o Pauo träffas och sen blir det bio!! Jag tror att det blir filmen dark shadows med Johnny Depp!!   (haha!) 

Men det ska bli jättemysigt iaf! Men nu ska jag ta och duscha o fixa till  mig o sen städa och vänta på Pauo.

Ha det gött alla goingar till bloggläsare♥♥♥♥♥ 

Av Fedelia M. Nesi - 17 juni 2012 20:38

Hejhej!

Sitter just nu nyduschad, insmörjd i sängen och kollar på tv. Har hela helgen vart på torpet där det bara har regnat och regnat hela tiden   Imorgon ska jag troligtvis vara med Alena och hitta på nåt skoj och sen på tisdag blir det också troligtvis att vara med Natalie igen ♥ Ska ju vara borta ganska mycket under sommaren så det gäller ju att passa på att vara med sina vänner medans man kan!

Men nu ska jag fortsätta titta på tv så hörs vi sen, Puss!


 

Av Fedelia M. Nesi - 15 juni 2012 09:12

Hej och godmorgon! ♥

Vaknade precis, så det ända jag har gjort är att gå på toa, sätta på datan och musik. Igår var jag som dagt med min twinsistah Natalie   Vi hade verkligen superkul och skrattade nästan hela tiden!!


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är heelt ensam hemma och kommer vara det tills klockan 3 sen ska vi till torpet. Kanske hänga med nån kompis? Aja vi får la se, here's my number, så call me maybe   

Haha! Aja vi får väl höras! ♥♥


 

Jag o min twinsistah ♥


Följ mig på instagram! @fedeliiah 

Av Fedelia M. Nesi - 14 juni 2012 11:02

Tjena!

Sitter i mitt nystädade rum och det dunkar musik från högtalaren, najs!  

Sitter iaf och väntar på att min twinsistah ska komma! Vet inte rikitgt vad vi ska göra men det kommer iaf bli skitkuul!   Om det är nåt spec ni vill veta, kommentera vetja! 

Igår lånade jag en ny bok, 3:e boken i vampyrakademin (ofc  )  som heter skuggkysst. Blev så glad när jag hittade den på biblan, är ju helt galen i den serien och vill helst att de aldrig ska ta slut, haha!


Känner ni också likadant  gällande någon serie? Kommentera om det då vetja!


Av Fedelia M. Nesi - 12 juni 2012 21:09

Hejhej!

Vad gör ni? Själv ligger jag i min säng och kollar på project runway. Idag har jag hängt med brudarna Natalie, Singo, Tina och Alva. Vi hade verkligen fett kul när vi var i drakenbergsparken! Och där var vi hela dagen, egentlien ganska onödigt jue? Aja kul hade vi iaf!  


Så fort jag kom hem tvättade jag håret, smörjde in mig osv, måste ju vara fräsch o fin imorrn! Sen stack jag lite snabbt till åhléns och köpte nagellim som jag behövde till mina lösnaglar som sitter på nu. Känns lite ovant men det är ju inte första gången jag har det så vänjer mig ganska snabbt  

Åhh vad jag är taggad till imorrn! Aja men nu ska jag fortsätta titta på programmet, vi hörs!


  

Mina naglar ♣

Av Fedelia M. Nesi - 11 juni 2012 17:23

Hejhej!

Idag har jag hela dagen vart på skansen. Det var ganska tråkigt faktiskt, men vi slutade extra tidigt så det var bra iaf   Sen efter det var jag bara hemma, men sen mötte jag mamma i ringen. Först köpte vi två grejer till våra fröknar på onsdag och sen efter det gick vi till apoteket och köpte lite prylar t mig.



                                                  
                      Ansiktskräm 

 

             Jag har några konstiga grejer på händerna, så den här krämen ska tydligen hjälpa

      

                                   och flour


Puss! ♥

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards