fedeliiah

Alla inlägg under december 2012

Av Fedelia M. Nesi - 24 december 2012 13:59

 

Vad tycker ni? Puss♥

Av Fedelia M. Nesi - 24 december 2012 11:24

 

Av Fedelia M. Nesi - 24 december 2012 11:18

Hej och godjul på er alla!

Hoppas eran dag har börjat bra. Min började med att hela familjen kom in till mitt rum och väckte mig, såg även att det stof ett paket på skrivbordet också så tog med mig det till vardagsrummet och sen satte vi oss alla i soffan och kollade på sista avsnittet av julkallendern  

Sen öppnade jag min present och det var en apmysig och fin filt som var såå himla len och varm! Jaa den kommer jag nog bo i under resten av vintern, hehe   


Snart ska vi äta lite julgröt och sen ska jag, pappa och Liam göra våran lilla tradition och gå till nacka där det är julstämning på hög nivå. Runt  tiden kommer mormor och Thord och jaa sen börjar det man längtat efter hela året.

Vi hörs senare! Puss♥


Av Fedelia M. Nesi - 23 december 2012 16:57

Hej!

Kom precis hem efter att ha vart på bio med kära Olivia♥ Vi såg Breaking Dawn part 2 och den var sjuukt bra! Haha vi va super nervösa ifall vi skulle få komma in eller inte men jaa det löste sig ju ganska bra   Haha ja nu ska jag ta och hoppa i duschen och tvätta håret och förbereda mig för att bli så fin som möjligt till imorrn!


     


Av Fedelia M. Nesi - 22 december 2012 18:50

Hej på er♥

Vad har ni gjort idag? Själv har jag och min familj köpt en gran. Ja så nu är det äkta julkänsla här hemma   Har också kollat lite på Grinchen med Liam och just nu sitter jag i mitt rum dricker saft och bara chillar. Har också bestämt vad jag ska ha för outfit på julafton så det är inget jag behöver grubla över längre   

Våran granna gran:

 

Vad tycker ni? Jag var också den första som la mina presenter under den också, haha förhoppningsvis kommer det bli fler   

Puss♥

Av Fedelia M. Nesi - 21 december 2012 18:31

   

Ont

Av Fedelia M. Nesi - 21 december 2012 18:14

  Hello!

Just nu sitter jag här på en stol med en kudde på... Haha tänkte faktiskt ta och berätta varför jag sitter på en kudde men ska ta det i rätt ordning först. Började klockan 9 idag i matsalen där det var uppträdanden. Efter det gick vi till våra ansvarsrum och där bjöds det på godis och vi tittade också på Trolltyg i tomteskogen och sen fick vi våra betyg och jag är absolut nöjd med mina första betyg   

Jaa sen slutade vi men alla vi tjejer satte oss i den såkallade skithörnan och så blev det lite presentöppning och jag fick ett jättefint puder av Signe, tack!♥ Efter det gick jag, Pauo och Signe till burger king och åt o snackade och sen bar det ju av till bleckan där vi åkte pulka. Och ja....pulkabacken hade ett enormt gupp och så var det också is och först hoppade man skithögt vid guppet och sen kom man ner skithårt och med världens kraft så jag har fortfarande ont i rumpan och det är också därför jag sitter med kudden så att det ska bli någorlunda skönt iaf. Haha jaa gjorde mig och ganska illa på smalbenet eftersom Pauo ramlade på den och jaa det gjorde ONT. Haha jaa men gick hem sen efter ett tag för jag frös och var ordentligt kall.


Snart blir det fredagsmys med familjen och vet ni vad? - Jag har jullov

 

Ovido - Quiz & Flashcards