fedeliiah

Alla inlägg under december 2012

Av Fedelia M. Nesi - 20 december 2012 17:00

Hej!

Kom ganska precis ut ur duschen och jar fräschat till mig  Igår blev det inte mycket bloggning för hade jätteont i huvudet så jag gick o la mig vid 7/8 tiden så hann inte med det. Idag har det varit en väldigt chill dag! Inte jobbat något men skrattat massor, precis som det ska va, haha!   

Imorgon är det avslutning, kommer vara lite uppträdanden och sen slutar vi innan lunch. Då ska jag, Pauo och Signe äta lunch tsms o sen kmr vi åka till bleckan där vi ska åka i backen, haha kommer bli skitkul! Sen på lördag vet jag att vi ska leta efter en gran, haha jaa det kan ta ett tag eftersom mamma är väldigt noga med att det ska vara den perfekta granen   Jaa och sen på söndag blir det nog bara att längta till måndag! Haha nejmen kanske är med någon kompis elr så.


Puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 20 december 2012 14:54

       

Linne (signes) - Veromoda

Jeans - Gina

Av Fedelia M. Nesi - 19 december 2012 08:05

Hello babes!

Vad gör ni? Själv har jag ganska precis fixat mig och har också planerat fredagen då vi bara går i skolan till klockan 11   Jepp men mer om det senare. Idag har vi sovmorgon så börjar inte förnst klockan 9 och sen så har vi blivit indelade i grupper och så ska vi typ gå på stan och göra nåt, jag vet inte riktigt vad   Men det hette iaf "Jakten på julen" Haha usch jag vill verkligen inte... Aja nu ska jag ta o kolla lite på instagram fälj gärna mig jag heter fedeliaa   
Pusss

Av Fedelia M. Nesi - 18 december 2012 17:40

 

Av Fedelia M. Nesi - 17 december 2012 07:37

           

Bandeu - Gina

Linne - Monki

Jeans (Olivias) - Salt

Jaa vad tycker ni? Kommentera vetja! Puss♥

Av Fedelia M. Nesi - 16 december 2012 14:13

 

Mascaran och läppglanset fick jag av Olivia i julklapp, tack hjärat♥ Hudsalvan är gammal men ett måste speciellt nu i torra vintern.

Av Fedelia M. Nesi - 15 december 2012 19:03

Hejhej!

Har precis ätit middag, det blev varma mackor eftersom vi alla var ganska mätta efter julmaten som vi åt med släkten idag. Men det var jättegott, älskar verkligen julmat!   Jaa, jag fick också lite julklappar som jag tänkte visa er:

               

Blev jättenöjd med allting och om ni undrar om något så är det bara att kommentera så fixar jag det   Nu blir det lördagsmys med familjen.

Ha en bra lördagskväll!♥ KyssN 

Av Fedelia M. Nesi - 15 december 2012 11:22

Sitter just nu i bilen och håller på o somna... Igår va skitkul men tänkte skriva mer om det när jag har fått bilderna. Japp men snart är vi väl i Västerås och firar lilla julafton och förhoppningsvis kommer vi hem efter det men om det blir storm så får vi stanna där en extra dag. Hoppas ni får en bra lördag!

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards