fedeliiah

Alla inlägg under december 2012

Av Fedelia M. Nesi - 14 december 2012 16:49

Nu är jag och Alva färdigfixade och väntar på Tina medans vi sjunger högt till Adele, vackert...          

Av Fedelia M. Nesi - 14 december 2012 14:46

Hej!

Nu har jag ganska precis kommit hem och har även ätit en macka. Vid 4:a tiden kommer Alva hit och runt halv 5 kommer även Tina. Då ska vi fixa oss för sen klockan 6 är det inflyttningsfest hemma hos Olivia så det kommer bli nice! Förhoppningsvis kommer outfit upp senare. Jepp det är kvällens planer, kommer tyvärr inte sova där eftersom imorgon åker vi ganska tidigt till Västerås för att fira lilla julafton med släktingarna men kommer festa till klockan 11 iaf   

Jepp men nu ska jag titta på TV medans jag väntar på Alva. Puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 12 december 2012 19:33

        

Jaa nu tänkte jag berätta lite om vad som hände igår när jag, Emelie och Signe var publik i tv programmet Sveriges roligaste klipp. Först åkte jag och Signe direkt till slussen och satte oss på mcdonalds och åt lite. Efter ett tag kom Emelie och sen tillslut gick vi ut till bussen. Såklart skulle det vara något problem och jag fick lite panik men det löste sig tillslut iaf   

Japp sen sitter vi på bussen och åker och det blir absolut inga problem eftersom jag har varit där förut visste jag hur vi skulle gå och jag hade koll på läget så det kändes skönt!


Vi fikade lite och sen fick vi gå in och sätta oss och sen började showen och det var superkul! Vi fick ju också se vem av de tre nominerade som vann. Innan programmet började så fick vi lotter och sen när själva programmet var slut så kom de fram några personer som skulle dela ut pris till de 3 personer som hade vunnit. Jag blev skitglad för jag var faktsikt en av de så jag fick choklad och en keps och det tackar man ju inte nej till liksom?   När vi sen skulle gå därifrån så var vi alla superlyckliga och skuttade omkring till bussen. Sen börjar Emelie leta som en galning efter sin mobil som är helt och hållet borta! Jag orkar inte skriva om allt som hände men man kan lungt säga att det blev helt och hållet KAOS. Men tillslut hittar vi mobilen i snön och vi kan lyckliga åka hem. Haha jaa det var mycket saker som hände på en och samma dag. Lite bilder därifrån:


       


Av Fedelia M. Nesi - 12 december 2012 13:50

Hola!
Har precis kommit hem. Det jag har gjort idag är att umgås med alla mina fina vänner, så glad att jag har de♥♥ Japp och somsagt så var det bad på schemat. I början fick vi simma 200 m vilket inte var någon konst för mig eftersom det är det jag gör varje måndag   Så fort man hade klarat det så fick vi leka och bada så jag har verkligen haft en toppendag! På vägen hem gick jag också in till ett ställe och frågade om prao. Det känns lovande men ska komma tillbaka nästa onsdag för att skriva på lite papper osv. Nu ska jag ta och plugga lite matte imorgon är det Lucia!

Puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 11 december 2012 20:36

Hej kom ganska precis hem o har precis ätit klart min nudelsoppa. Jag antar att ni vill veta vad som hänt idag och herregud det har hänt mycket saker idag men det får ni faktiskt veta mer om imorgon. Puss o godnatt <3

Av Fedelia M. Nesi - 10 december 2012 20:39

Hej allihopa!

Har ni haft en bra måndag? Min måndag har iaf gått superfort vilket va jätteskönt! Visade upp min projektfilm också och de såg ut att vara nöjda med den så det känns ju bra.

Kom ganska precis hem ifrån att ha simmat med Signe♥ När jag kom hem gjorde jag te och en macka och nu ligger jag i sängen med tekoppen och ska kolla på TV en stund innan jag går och lägger mig, myys! Imorgon ska jag, Signe och Emelie vara publik i programmet Sveriges roligaste klipp fast till skilland från förra gången så kommer det nu att vara påriktigt så det ska bli skitkul! Om ni vill veta vad jag gjorde förra gången med Natalie kan ni läsa det här.

Sov gott & Godnatt♥


Av Fedelia M. Nesi - 9 december 2012 18:21

Av Fedelia M. Nesi - 9 december 2012 13:43

Sådär ja! Nu är matten äntligen klar, skönt!   Har också hunnit tvätta håret så nu kan jag bara slappa och göra som jag vill, hehe awsome     Japp men det blir nog att kolla på någon film tror jag, perfekt på en söndag! Inte nog med att det är söndag och även andra advent idag, det är nämligen både pappa och farfars födelsedag idag! Så grattis till de♥♥


Men vi hörs och hoppas ni också får en mysig söndag!

 

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards